sobota, 16 lutego 2019

Krem do twarzy A bursztynowo- kolagenowy od D&D Cosmetics Collection



Od kilku tygodni jak nie miesięcy bardzo uważnie przyglądam się swojej skórze. Widzę już, że pomalutku wiek robi swoje. Niestety nie oszukujmy się ale wiecznie młode nie będziemy. Na szczęście można ten okres wydłużyć między innymi dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Tak też dzisiaj ma dla Was recenzję kosmetyku marki D&D Cosmetics Colletcion a mianowicie jest to krem do twarzy A bursztynowo- kolagenowy.


Zacznę od tego, że D&D Cosmetics jest polską marką istniejącą na rynku już 9 lat. W ofercie firmy znajdziemy innowacyjne, najwyższej jakości kosmetyki, które bazują na naturalnych komponentach oraz recepturach opracowanych przez światowej sławy autorytety w dziedzinie chemii kosmetycznej. Kosmetyki nie zawierają parabenów, silikonów, SLS, pochodnych ropy naftowej a wysoka zawartość składników aktywnych pomaga w uzyskaniu trwałych i spektakularnych efektów klinicznych.


Sam krem zamknięto w plastikowej butelce z łatwym w aplikacji dozownikiem. Dodatkowo do całości jest kartonik na którym mamy wszelakie informacje jak i skład kremu. Kosmetyk ma postać klasycznego, białego kremu i niestety bez zapachu. Błyskawicznie wsiąka w skórę pozostawiając uczucie lekkiego matu. Jak dla mnie nie jest to plus, gdyż nienawidzę tego uczucia zmatowionej skóry. Być może dlatego, że posiadam suchą skórę i wolę jak od razu moja cera jest muśnięta tym czego potrzebuję.



Przy pierwszych dniach stosowania kremu prócz matowej skóry nie widziałam nic szczególnego. Krem jak krem. Dopiero po około 3 tygodniach  wysokie stężenie kolagenu oraz bursztynu zregenerowało moją cerę poprawiając jej metabolizm, neutralizując wolne rodniki i fantastycznie ją napinając. W dotyku nie tylko krem jest sam w sobie lekki ale również po jego zastosowaniu mam wrażenie, że skóra jest młodsza, delikatniejsza, bardziej zregenerowana. Nowatorska formuła kolagenu z bursztynem napina, ujędrnia i pobudza skórę zapewniając jej jednolity koloryt. 


Krem do twarzy A od D&D Cosmetics Collection bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Muszę przyznać, że jest to kosmetyk do celów już bardziej wymagających i dla osób, których wymagania względem produktów do twarzy są dość wysokie. Tutaj mamy dość spory i zacny kompleks w postaci bursztynu, który zapewnia bogactwo mikroelementów, jak również jest naturalnym i aktywnym antyoksydantem. Do tego naturalny kolagen zapobiega utracie wody, doskonale i dogłębnie nawilżając ją. Krem jest bardzo wydajny, doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż. Cena za opakowanie 50 ml to koszt 89 zł. Jednak warto czaić się na fajną promkę i zabezpieczyć skórę przed upływem czasu.



Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. Chętnie bym go wykorzystała. Na pewno by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam marki ale mnie zainteresowalas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, cieszę się że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nad morzem widziałam wile produktów z bursztynem, ale ządnego nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę zarówno ten produkt, jak i markę, ale patrząc po działaniu wygląda bardzo fajnie i cena w sumie nie taka straszna, jak za dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten krem. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam styczności z tym produktem. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co Ty gadasz! Ty i tak nie wyglądasz na swoje latka!

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu jakaś normalna opinia na temat tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger