środa, 16 listopada 2022

Faktoria Perfum - kolejna dawka pięknych zapachów!

 

Zauważyłam , że już świąteczne boom rozkręciło się na maxa! Nie pozostaje mi nic innego tylko też chyba zacząć rozglądać się już za prezentami świątecznymi. Dla Was mam też dziś małą polecajką jak macie np problem z dobraniem prezentu dla rodziny, przyjaciół czy kogoś bliskiego. Faktoria Perfum oferuje Wam nie tylko piękne zapachy ale również niską ceną i możliwość pojemności. Sama mam okazję używać już kolejny raz i kolejny raz jestem utwierdzona w ich doskonałej jakości.

Faktoria Perfum co jakiś czas rozszerza swój asortyment zapachowy dzięki czemu zamawiając możemy często skusić się na nowy zapach. Zarówno męskie jak i damskie to francuskie perfumy lane premium, które kuszą Nas znanymi zamiennikami oryginalnych perfum. Ty razem skusiłam się na 4 nowe zapachy, w tym dwa męskie i dwa damskie. 

030 Jo Malone London - Myrrh & Tonka

Głowa: lawenda

Serce: Mirra

Baza: Bób Tonka, wanilia, migdał

Zapach, który jest naprawdę niespotykanie inny. Nie ma w nim dosłownie nic co bym spotkała w innych perfumach. Na początku bardzo przydymiony z lekką nutą słodyczy, później jakby odczuwam w Nim wizytę drogich ciotek z ameryki, których to płaszcze pachną zawsze "inaczej". Zapach trafiony, idealny na jesień i zimę. Otulający, lekko orientalny i bardzo elegancki...bardzo! Uwielbiam!


271- Michael Kors Sexy Amber

Głowa: Ambra

Serce: Białe kwiaty

Podstawa: Drzewo sandałowe

Zapachy Michaela Korsa są mi dość dobrze znane i bardzo lubię projekcję tego Pana. Ma bardzo fajne i ciekawe mieszanki zapachowe i do tego bardzo intensywne. Sexy Amber to propozycja kwiatowo orientalna, lekko pikantna i pudrowa z lekkim ogonem. Szczerze spodziewałam się cieplejszego zapachu a tutaj mam zaskoczenie. Ambra wyczuwalna ale jakby gdzieś stała z tyłu, lekko zawstydzona. Zdecydowanie królują tu białe kwiaty które muskane są orientalnym akcentem. Ogólnie zapach fajny, ciekawy, ładnie się rozwija zarówno na skórze jak i ubraniach. Zdecydowanie jest zapachem lżejszym od jego sióstr...



361 Giorgio Armani Armani Code

Głowa: kardamon, zielone jabłko, zielona mandarnka

Serce: rum, gałka muszkatołowa, marchew

Podstawa: wanilia, mirt, fasola tonka

Armani Code wersja klasyczna od lat jest z Nami. Jedyny zapach, który nigdy nie nudzi się mi jak i mojemu partnerowi. Ma coś w sobie co przyciąga i jest przy tym nienachalny a wręcz delikatny i subtelny z odrobinką tajemniczości . Bardzo zmysłowa kompozycja, doprawiona szczyptą orientalnych przypraw! Wersja złota jest równie bogata, zmysłowa, ma w sobie coś wyjątkowego. Zapach zdecydowanie dla eleganckiego, odważnego Pana. Klasa sama w sobie. 



391 Giorgio Armani Stronger With You

Kolejny Armani tym razem nowość widziana często w reklamach więc postanowiłam poznać, cóż to takiego. Armani znany jest z charakterystycznych dla Niego zapachów. Tutaj ponowne LOVE. Ależ to pięknie pachnie, śmiało bym sama je używała. Słodkie ale wywarzone, nie duszące, uwodzicielskie, bardzo intrygujące i nie da się przejść obok nich obojętnie. Bardzo intensywne i mega sexy! Kolejne zamówienie zdecydowanie biorę o większej pojemności!!


Jeśli lubicie perfumy, jeśli lubicie poznawać nowe zapachy to polecam zacząć przygodę z Faktoria Perfum. Tam znajdziecie mnóstwo zapachów, dzięki którym znajdziecie swoich ulubieńców lub też sprawić miłą niespodziankę znajomym , rodzinie w formie prezentu. Zapachy są zadziwiająco intensywne i bardzo trwałe! Aktualnie na stronie sklepu trwa promocja, więc warto się skusić i pachnieć codziennie inaczej!


                                                         Pozdrawiam,




4 komentarze:

  1. Świetne perfumy, co jakiś czas warto poznać nowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny chwalą markę tych perfum, sama nie miałam okazji poznać. Sama lubię otaczać się ładnymi zapachami i poznawać coraz to nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć mam już swoje ulubione to co jakiś czas mam ochotę na odświeżenie. Ze strony Faktoria jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych zapachów, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger