środa, 23 lutego 2022

Na ratunek suchym stopom!

 


Stopy.... to chyba najbardziej poszkodowana partia mojego ciała. Może nie tyle co poszkodowana ale najbardziej pominięta w pielęgnacji. Póki człowiek młody nie zwracał uwagi zwłaszcza na stopy. Teraz będą bliżej 40stki widzę, że moje lenistwo doprowadziło do zmian, które zaszły na nich i teraz codziennie muszę posiłkować się mocno natłuszczającymi kosmetykami by choć w części przywrócić im młodszy wygląd.
Z pomocą przychodzi mi marka SHEFOOT, którą kojarzycie na pewno. Krem otrzymałam w ostatnim boxie Pure Beauty z serii Hug&Kiss  dzięki czemu od razu wzięłam się za testy.




Nawilżający krem do szorstkich i suchych stóp zawiera naturalny ekstrakt roślinny o udowodnionej aktywności antybakteryjnej, który eliminuje bakterie odpowiedzialne za powstawanie nieprzyjemnego zapachu potu. Składniki pielęgnacyjne, takie jak olej macadamia, witaminy E i B5 eliminują szorstkość skóry i zabezpieczają ją przed nadmiernym wysuszeniem.
Masło shea w wysokim stężeniu (6%) zapobiega wysuszeniu, wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry, a olej macadamia doskonale skórę natłuszcza i uelastycznia. Produkt dodatkowo pomaga zachować prawidłową higienę stóp, dzięki zawartości naturalnego olejku z drzewa herbacianego o właściwościach bakteriobójczych i grzybobójczych. Składniki aktywne: masło shea, olej macadamia, olejek z drzewa herbacianego, panthenol (prowitamina B5), alantoina, gliceryna. 



No cóż mogę napisać. Mój ulubieniec, szybki, skuteczny co bardzo mnie cieszy. Krem przynosi natychmiastową ulgę szorstkiej skórze. Intensywnie nawilża, koi podrażnienia i regeneruje popękane pięty. Dzięki bogactwu składników aktywnych przywraca skórze miękkość i gładkość oraz zmniejsza tendencję do powstawania zrogowaceń i zgrubień. Tworzy na skórze ochronny film, który odpowiada za utrzymanie wilgotności w skórze. Regularne i systematyczne używanie może wręcz natychmiastowo poprawić wygląd Waszych stóp dzięki czemu latem będziemy mogły cieszyć się pięknymi stópkami.

Produkty SheFoot dostaniecie w drogerii Hebe, Natura czy SuperPharm bądz na stronie https://sklep.shefoot.pl/


                                                          Pozdrawiam,




2 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger