środa, 22 sierpnia 2018

CeraVe nawilżający balsam do ciała




Nigdy nie byłam fanką balsamowania ciała. Zawsze łapał mnie legat i często pomijałam tą czynność w swojej pielęgnacji. Skutkiem jest przesuszona skóra, przez co teraz muszę nagminnie ją smarować bo inaczej czuję dyskomfort i nie mogę zasnąć. W ostatnim czasie na ciało dawkuję nawilżający balsam do ciała od CeraVe. Marka może nie każdemu jest znana ale mam nadzieję, że przez mój wpis poznacie ją bliżej.


CeraVe nawilżający balsam polecany jest dla skóry suchej i bardzo suchej zarówno do ciała jak i twarzy.. Opracowany z dermatologami , balsam o bogatej formule, zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy. Ma za zadanie nawilżać i wspierać odbudowę bariery ochronnej skóry całego ciała! Zastosowano w nim technologię MVE - kontrolowany proces nawilżenia przez cały dzień. Balsam jest bezzapachowy, hipoalergiczny oraz niekomedogenny.


Balsam jest o bardzo dużej pojemności bo aż 340 g. Opakowanie dość fajne, bo wygodne i poręczne. Wystarczy sobie otworzyć wieczko i nabrać produktu tyle ile się chce. Kosmetyk jest bezzapachowy, dość gęsty, zwarty i nie spływa po nabraniu. Bez oporów rozprowadza się na skórze, bardzo dobrze i szybko wchłania się w skórę. Kosmetyk nie lepi się, nie klei, nie pozostawia tłustej ani innej nie przyjemnej warstwy na skórze. 


Balsam jest bardzo przyjemny w użyciu.  Ogólnie całe ciało i można zastosować go na przeróżne sposoby. Poza smarowaniem ciała  moje stopy również pragnęły ukojenia, więc spróbowałam  balsamu jako nocnej kuracji na stopy. Rano nóżki idealnie mięciutkie, idealnie nawilżone i przyjemne w dotyku. Żeby mało mi było był moment gdzie po kąpieli  smarowałam nim swojego synka. Bardzo fajna sprawa. Nie dość, że nie uczula, nie podrażnia, to bardzo fajnie nawilża delikatną skórę i nie pozostawia lepkości, którą pod ubrankiem zostawia większość kosmetyków. 


Lubię ten balsam ze względu na jego wydajność, gdyż starcza go na bardzo długi czas. No ale i nie tylko. Działanie przy suchej skórze ma bardzo zaskakująco pozytywne. Dogłębnie  wnika w skórę natłuszczając ją i cudownie odżywiając. Skóra jest bardziej elastyczna i naprężona. Poziom nawilżenia wyrównuje się na całym ciele, dzięki czemu nie odczuwam, że inne rejony są bardziej przesuszone. Balsam od CeraVe to wspaniała regeneracja i długotrwałe nawilżenie i polecam go osobom, które mają problem z suchością skóry, która potrzebuje porządnej dawki  odżywienia. Koszt takiego opakowania to ok. 45 zł. Kupicie go tu www.mydermacenter.pl




Pozdrawiam,



28 komentarzy:

  1. Miewam problemy z suchą skórą, takze ten kremik bedzie idealny dla mnie :) cena tez nie zniecheca ! pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za balsamami w takich pojemnikach, jednak jak się sprawdza to się przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawością poczytałam o nieznanej mi marce. Lubię taką formę aplikacji:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nawet przystępna. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego słyszałam o tej marce. Sprawdzę skład i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować bo moja skóra ostatnio wymaga więcej niż zwykle nawilżeni

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki balsam warto mieć w swoich zbiorach i w potrzebie stosować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez często pomijam balsamowanie i potem mam suchą skórę. Ale jakoś ciężko mi wyrobić sobie nawyk balsamowania się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio chyba gdzieś już o nim czytałam :). Działanie fajne, szczególnie w roli pielęgnacji stóp mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo dobrego ostatnio słyszę o tej marce i sama chętnie bym wypróbowała ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Działanie całkiem przyjemne. Warto go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym nauczyć się używać tego typu produktów. Ja podobnie jak Ty - zawsze mam tego legata i nie balsamuję się. Co oczywiście odbija się na stanie mojej skóry. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. balsam prezentuje się ciekawie! Na ciele mam pewne suche partie, więc myślę, że miałby tam pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego czytałam o produktach tej marki, ale nie miałam jeszcze okazji ich stosować. Uwielbiam balsamy do ciała, więc niewykluczone, że kiedyś go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki CeraVe są fantastyczne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam. Ja stosuję olejki, a tylko sporadycznie balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się przyjrzeć bliżej tej marce oraz jej produktom.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dobrze i długotrwale nawilża, to będę musiała przyjrzeć mu się bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej marce :) latem wolę lżejsze produkty ale zimą pewnie zdecyduje się na coś mocniejszego, a ten produkt wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam masła i balsamy, ale z tym jeszcze się nie spotkałam, nawet marka nic mi nie mówi

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ze dziala, ale ja jednak wole mniejsze opakowania, czesto sie nudze zapachem i coraz rzadziej siegam po tak wydajne produkty hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze wypróbować, myślę, że moja sucha skóra by go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja narazie mam tak dużo kosmetyków, że staram się kupować jak najmniej nowośći. Chyba, że coś bardzo mnie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po lecie mam skóre bardzo przesuszoną, wiec zainteresuję się nim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger