wtorek, 12 czerwca 2012

Paczki, paczuchy i paczuszki ;)

Ot dziś nastał dzień , w którym jak nigdy naroiło się paczek od Pana listonoszka, który niezbyt zadowolona minę miał ;)) Za to moja z podziwu dłuższy czas nie mogła wyjść, uwielbiam takie dni i mmenty ach, żeby było ich jak najwięcej ;))


Pierwsze dwie to nowe współprace ,które myślę, że też już Wam są dobrze znane ;))


1. Sudomax -kremiki hipoalergiczne i antybakteryjne dla dzieci i dorosłych z tlenkiem cynku.


Zapraszam na stronę http://www.sudomax.pl/
Otrzymałam 1 pełno wymiarowe pudełeczko plus próbeczki, które rozdam szczęśliwcom ;)




2. Safira - kosmetyki, w skład których wchodzą :




- pomadka do ust Safira,
- żel nawilżający z aloesem,
- nawilżający żel do ciała z aloesem,
- chłodzący żel do ciała,
- kapsułki regeneracyjne do włosów,
- scrub do ciała z masłem shea i minerałami z Morza Martwego


plus uloteczki i katalog firmowy z kosmetykami i dokładnym ich opisem jak i działaniem ;


Tymczasem zachęcam Was do odwiedzenia strony http://www.safira.pl/ oraz na Facebooka www.facebook.com/SafiraClub


Oraz mam taką informację dla tych co postanowią kupić coś na stronie sklepu http://www.safirazakupy.pl/


Przy składaniu zamówienia prrosiłabym bardzo o wpisanie mojego maila martaa-magdaa@wp.pl  jako osoby polecającej Was na zakupy w owym sklepie ;)) Dzięki temu możemy uzyskać rabat co napewno ucieszy nie jedną z Was  ;))


3. Paczuszka z wymianki z Ewelinką, która prowadzi bloga http://elizabeth-harmony.blogspot.com/   no i korzystam z okazji i pozdrawiam Kobitkę bo jej paczucha zwaliła mnie z nóg ;) dziękuję Ci Ewelinko jesteś boska ;))

A oto dary, które otrzymałam ;)




Ogólnie to wymienilam się na róż z Floramru, który jest fenomenalnyy i rozświetlacz w pędzelku z Essence,



a dodatkowo Ewelisia uraczyła mnie ooo właśnie takimi dodatkami


                                                    - eyeliner pen essence



                                                          - błyszczyk Joko


- pomadka Vipera


- paletka cieni Avon


- gąbeczki do podkładu


- próbki podkładu, kremu i perfumek


oraz słodkości nigdy dość ;))


Czyż nie powód to jest do radosci??

W nadchodzącym czasie recenzyjka, czego?? A czegoś fajnego napewno ;))

Buziam Was moi mili,

MAGDA

17 komentarzy:

  1. Wczoraj kurier przyniósł mi paczkę od Safiry, ale ja dostałam troche inne kosmetyki. A jaki kolor szminki masz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że jesteś zadowolona. Oto przecież chodzi. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kobieto i to jak zadowolona ;)) ten róż jest boski, i te dodatko no nie wiem co powiedzieć ; ) gracias Ewelcia ;*

      Usuń
  3. Wymiana super;) i współpracy gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. jak podjąć taką współprace? jakbys mogła podać trochę szczegółów?;) fajne te kremiki hipoalergiczne, jeszcze ztlenkiem cynku na pewno na jakieś problemy skórne. Szukam czegoś takiego dla mojego męża, który dostał jakiś dziwności...;))) napisz jak przetestujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten roż flormar, na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA widzę, ze to Twój dzisiaj szczęśliwy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajny dzień, cudne te Twoje nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :D gratuluje współpracy :) znam to uczucie jak odbieram paczki ;D
    jestem ciekawa tego żelu chłodzącego do ciała z Safiry, testuj i pisz recenzję :) na upalne dni może zakupie jak chłodzi :)
    ciałooo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też testowałam Sudomax i produkty Safiry i prawie ze wszystkiego jestem zadowolona:) Swoją drogą to testowanie baaardzo wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tez żel chłodzący mam nadzieję że będzie ci przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paletki z Avonu są rewelacyjne =)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger