wtorek, 5 czerwca 2012

Calvin Klein- ckIN2U- perfumy + żel pod prysznic

Przedstawiam Wam mój jeden z ulubionych zapachów na lato ;)

Kupiłam je na promie, jeszcze jak płynęlo sie do Anglii wtedy mozna było jeszcze poszaleć taniej z zakupami, bo teraz to już Euro Tunel niestety ;(

CALVIN KLEIN- ckIN2U










NUTY ZAPACHOWE:

Podstawa: sycylijska bergamota, różowy grejpfrut, liście czarnej porzeczki,
Serce : orchidea miodowa,  biały kaktus,
Baza: drewno czerwonego cedru, ambra, suflet waniliowy,


Przede wszystkim perfumy zaliczam do zapachów świeżych, lekkich i raczej dziewczęcych. Intensywnie wyczuwalny jest różowy grejpfrut, który potem zmienia się z porzeczką i cedrem na przemian, to sprawia, że bardziej sa one owocowe, delikatne alez takim " powerem". Zapach nie jest ciężki ale energiczny, słodko-cytrusowy, który utrzymuje się dość długo. W polączeniu ze skórą idealnie współgra, tworzy się nieziemski zapach, który intryguje. Możemy je używać na co dzień jak i na wieczór.
Myślę ,że ten zapch poleciłabym bardziej dziewczętom  frywolnym , szalonym i lubiących jeszcze poszaleć ;)) Kobietom przed 30-stka jak i po radziłabym już inne zapach, bardziej treściwe.

Opakowanie pomysłowe, choć czasem denerwujące, bo przez ten plastik nie można dokłądnie zobaczyc ile perfum jeszcze zostało w butelce. Poza tym jest dość ciężka jak na pachnidło.

Cena:  120 zł za 150 ml- ale można też kupic taniej w promocjii np, w Drogerii Natura ;)

Mam same pozytywne wspomnienia z tym zapachem, podróż do Anglii, za którą tęsknię i tamtejsze zakupy







Dodatkowo jakiś czas temu kupiłam, taki sam żel pod prysznic w Tk Maxxie za .. 15zł ha niezle co??
Jest tak cudowny, że szkoda że wzięłam tylko jeden. Zapach identyczny jak perfumy i pozostaje na skórze długo długo i mam wrażenie jakbym spryskała się perfumami , taki jest intensywny., Pieni się doskonale, wydajny, poręczny, no bomba ;)) Za 200 ml tak dobrego kosmetyku warto  czasami czekać w kolejce ;)

Buziam ,
Magda

12 komentarzy:

  1. jak ja bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za 15 zł to i ja bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam w drogeriach nie raz i zawsze mam ochotę go kupić, ale mam pełno innych zapachów do wykorzystania... kiedyś na pewno kupię! :D I moim zdaniem to on taki typowo damski nie jest... myślę, że jakby facet użył, to nikt by się za specjalnie nie skapnął XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach bardzo podoba mi się na kimś, ale na sobie nie bardzo - wyczuwam jakąś męską nutę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. w najbliższym czasie sprawdzam zapach w Sephorze bo wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny flakon! ciekawe jak tam zapachowo..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie ,że w Anglii mają lepsze kosmetyki :D Będę musiała odwiedzić TK MAXX ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo go lubię i używam od dawna:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger