piątek, 22 marca 2024

Efektima, Vege, Hydrożelowe płatki pod oczy redukujące opuchliznę i upiększające `Bakłażan i ogórek

 


Pielęgnacja oczu jest dla mnie bardzo ważna. Te delikatne partie wymagają specjalnych kosmetyków, które zadbają o ich komfort i promienny wygląd. Płatki pod oczu to jedna z wielu jak i moja ulubiona forma pielęgnacji tychże partii.  Bardzo często i gęsto sięgam po różne płatki pod oczy, które świetnie się sprawdzają przy różnych "dolegliwościach skórnych". W ostatnim boxie Pure Beauty znalazłam opakowanie płatków marki Efektima , o których dzisiaj chciałam napisać słów kilka. Jeśli jesteście ciekawi ich recenzji to zapraszam na dalszą część wpisu.


"Doskonale upiększające płatki z bakłażanem i ogórkiem, to zbawienie dla skóry tracącej jędrność i witalność. Przywróć jej młodzieńczy blask i pełne świeżości spojrzenie! Orzeźwiający ogórek wraz z bakłażanem poprawią stopień nawilżenia, zrelaksują oraz rozjaśnią skórę. W rezultacie cera pozostanie pięknie wygładzona, z wyraźnie mniejszymi workami pod oczami."

Hydrożelowe płatki pod oczy  VEGE bakłażan i ogórek marki Efektima umieszczone są w pięknym  opakowaniu, które przyciąga oko. Płatki są dość mocno nasączone są aktywnymi substancjami. Zanim jednak po nie sięgniemy warto włożyć je do lodówki by efekt ich był lepszy. Produkt nakładamy na oczyszczoną i suchą skórę. Dość dobrze przylegają, nie zsuwają się i nie posiadają zapachu. Producent zaleca trzymać płatki ok. 20 minut jednak ja trzymam je o wiele dłużej, czasem jest to nawet do 40 minut. Po zdjęciu skóra wokół oczu jest widocznie wygładzona, nawilżona i przyjemnie rozświetlona. Dodatkowo aplikacja ranem pozbawia zaspanego wyglądu , skóra jest odprężona i odświeżona. W składzie produktu znajdziemy między innymi aloes, witaminę B3 czy C, ekstrakt z bakłażana, wyciąg z ogórka czy też kwas hialuronowy. n

Jak dla mnie płatki Vege bakłażan i ogórek od Efektima, świetnie się sprawdzają zarówno podczas dnia jak i na noc. Skóra wokół oczy jest widocznie ukojona, zregenerowana a efekt ten utrzymuje się naprawdę długo. Płatki nie podrażniają, nie uczulają a na promocji warto sięgnąć po kilka opakowań!



                                                          Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Lubię takie płatki. Tych chyba jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki uwielbiam, kupuję w pudełkach. Takie pojedyncze dobre są na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czekają w kolejce 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowna jest mi znana. Płatki będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki na pewno odżywią skórę pod oczami, chętnie je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger