niedziela, 31 grudnia 2023

Westlab, Recover, Epson Salts With White Willow & Eucalyptus (Regenerująca sól do kąpieli z ekstraktem z białej wierzby i eukaliptusem)

 

Dziś z końcem roku moje pytanie do Was brzmi... Wolicie wannę czy jednak prysznic? Ja jestem zwolenniczką wanien i wszelkiego rodzaju odpoczynku jak można w niej poczynić! Fakt prysznic jest szybszy i sprawniejszy ale jednak co wanna to wanna. Uwielbiam długie kąpiele z mnóstwem pachnącej piany bądź zawartość odżywczych olejków czy też soli... Po takim relaxie  jestem jak nowo narodzona! W ostatnim urodzinowym boxie od Pure Beauty znalazłam właśnie świetną sól do kąpieli, która teraz w okresie zimowym idealnie się spisuje, zarówno ze względów zapachowych jak i cała sama w sobie jest cacuszko ;) Mowa o regenerującej soli Westlab z ekstraktem z wierzby i eukaliptusa ;)



"W 100% naturalna, bogata w magnez sól Epsom pomaga w rozluźnieniu i regeneracji mięśni. Sól RECOVER została wzbogacona olejkiem eukaliptusowym oraz wyciągiem z białej wierzby i arniką, by przyspieszyć proces regeneracji."


Sól znajdujemy w estetycznym, zamykanym opakowaniu a w Niej mnóstwo dobroci. Sól jest średnio gruba, przezroczysta za to mocno aromatyzowana. Teraz w okresie zimy jest to idealny zapach zwłaszcza jeśli macie częste infekcje nosowe typu katar...Gwarantuje Wam, że intensywny zapach eukaliptusa który tu króluje sprawi, że będzie się Wam oddychać lekko i spokojnie.  Zawartość olejków eukaliptusowych podziała Na Was przeciwbólowo niczym magia a wyciąg z wierzby i arniki podziała przeciwzapalnie. Sól Epson sama w sobie ma mnóstwo dobroczynnych czynników, także taka kąpiel myslę, że niejednej z Was poprawi humor jak i samopoczucie po ciężkim dniu ale i nie tylko! Ja nie wyobrażam sobie wanny bez pachnących umilaczy a sól Westlab idealnie się do tego nadaje!


                                                   Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Miałam inną wersję i byłam zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę wannę. Niestety teraz mam tylko prysznic. Nie słyszałam o tej marce, ,spowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała tą sól. Uwielbiam takie pachnące i długie kąpiele

    OdpowiedzUsuń
  4. Prysznic to fajna opcja, ale nic nie pobije relaksującej kąpieli. Marki Westlab jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger