niedziela, 30 października 2022

Niezbędnik każdej kobiety czyli kosmetyczki BOWI

 


Nie wiem jak Wy ale u mnie kosmetyczce nigdy dość. W każdej torebce muszę mieć choćby małą saszetkę na swoje klamoty inaczej godzinę szukam czegokolwiek. Jak to u każdej kobiety w torbie nosimy dosłownie WSZYSTKO. By choć trochę zaoszczędzić na czasie kosmetyczka jest idealnym wyjściem ze stresowej sytuacji zwłaszcza pod drzwiami domu czy przy kasie. Jakiś czas temu pisałam Wam o torbie podróżnej marki BOWI. Do dziś służy mi na wyjazdy do rodziców. Jest tak nietypowa i do tego piękna wizualnie, że postawiłam też na kosmetyczki też właśnie tejże marki. Na stronie BOWI znajdziecie wszystko dla zdrowia i komfortu. Innowacyjne produkty z dzianiny 3D. Artykuły zarówno dla dzieci, domu, zdrowia czy motoryzacji. A dziś zapraszam was na recenzję zestawu podróżnych kosmetyczek BOWI.


Zacznę od tego, że kosmetyczki dostępne są w trzech rozmiarach. Od L-ki do S-ki. Kwestia kto jakie ma potrzeby. Oczywiście u mnie wylądowały wszystkie 3 i są idealne. Każda z nich ma swoje przeznaczenie, w którym spełnia się doskonale. Materiał z którego są wykonane na pewno Was zaskoczy jakością. Jest inny, dość nietypowy, choć taki sami jak model torby o którym Wam wcześniej wspominałam. Jest bardzo mięciutka, oddychająca dzianina i posiada certyfikat Oeko-Tex Standard 100. Oczywiście kosmetyczki są na zamek, który chodzi bardzo leciutko i sprytnie, mają grafitową elegancją podszewkę i co fajne jest, że można spokojnie je prać w pralce. Ponadczasowy wzór sprawia, że wyróżnia się ona na tle innych kosmetyczek. Bardzo lekkie, pojemne w trzech różnych rozmiarach.


Jeśli chodzi o ich przeznaczenie to każda z nich nosi na swoich "barkach" zupełnie coś innego. Największa L-ka idealna jest na szczotkę do włosów, jakieś kosmetyki w podróżnej pojemności i swoje miejsce znalazła w samochodzie. Tam też muszę mieć pewne rzeczy pod ręką a kosmetyczka świetnie się w tym sprawdza. Dwie pozostałe wylądowały w torebkach. Kryją w sobie praktycznie wszystko co powinny. Od kosmetyków po klucze, wizytówki, perfumy...dosłownie co dusza zapragnie!


Kolejny raz jestem bardzo miło zaskoczona produktami BOWI. Tym razem kosmetyczki umilają mi moją codzienność swoją doskonałością. Materiał miękki i elastyczny, dopasowuje się do zawartości, zamki są porządne. Całość sprawia wrażenie po prostu dobrego wykonania i z ogromną przyjemnością noszę je w torebkach. No jak dla mnie wszystko idealne! Jeżeli szukacie kosmetyczki do torebki lub do przechowywania swoich kosmetyków, pędzli czy czegokolwiek, to zdecydowanie polecam wam zerknąć na stronę BOWI. Myślę, że jako prezent na zbliżające się święta też będą doskonałe!



                                                     Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentują się te kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie znam tej marki, chętnie bym wypróbowała. Lubię takie testy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują, takie poręczne kosmetyczki zawsze dobrze mieć pod ręką. Zawsze noszę mniejszą w torebce, a większa zabieram np. w podróż. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger