wtorek, 3 listopada 2020

Mój dom, moje wnętrze z Poster Store



 Dom...mieszkanie...Twoje miejsce na ziemi..Twoja oaza spokoju.. Długo, długo, długo szukałam swojego miejsca, kącika, w którym będę urządzać pokoje, dodatki i wieczorem siadać na kanapie przy ciepłej herbatce spoglądając na swoje dzieło. W moim przypadku wszelakie dekoracje do domu pojawiają się zawsze na raty. Dojrzewam po każdej "stylizacji" wnioskując co by jeszcze zmienić, co zamienić a nawet co usunąć. Tak też po  dwóch lata bycia na swoim stwierdziłam, że czas ubrać moje ściany.

Padło na plakaty, których w moim mieszkaniu brak. Minęło sporo czasu, długich godzin i debat co by wybrać, by kolorystyka, temat przewodni plakatów trafił w klimat mieszkania.  Moje wnętrze mieszkania to przede wszystkim jasne kolory, biel, odrobina szarości i uspokajające brązy w formie drewnianych mebli. Osobiście lubię prostotę stylu i jego umiar a do moich zachcianek idealnie wpasowują się skandynawskie dodatki.



Na sklepie Poster Store wybrałam kilka plakatów, które utrzymane są w chłodnej palecie barw lub kontrastują wyróżniając się kolorystycznie. Dokładnie chodzi o plakaty przedstawiające naturę w sposób łagodny z myślą, że wniosą one do pomieszczenia nutę nowoczesnego designu jak również chwilę relaksu, odpoczynku oraz zachwytu dla osób odwiedzającym moją "chatkę". 



Linia brzegowa rajskiej wyspy biały nadmorski klif czy też piękne jezioro Plansee w Tyrolu, to tylko zalążek uczty dla oka i duszy, które napajają widokiem oraz podkreślają relaksacyjny charakter pomieszczenia.  Modny zwierzęcy plakat przedstawiający piękne i egzotyczne flamingi, oraz kwiaty Santorini mają nie pozwolić mi zapomnieć o lecie, ciepłych i słonecznych dniach, które znowu nadejdą. No ale, żeby wnętrze salonu było bardziej klimatyczne dodałam jeszcze do tego plakat przedstawiający Gałęzie Magnolii oraz Łąkę o Zachodzie Słońca w pastelowo-różowych  barwach, które łącząc swój urok w całości tworzą bazę dla mojego domu sprawiając go miejscem mojej oazy.


By plakatom dodać pełnego ubioru  w sklepie można od razu dopasować sobie wysokiej jakości ramki w różnych kolorach jak i rozmiarach. Są bardzo łatwe do samodzielnego montażu i dzięki metalowym uchwytom można je zawiesić zarówno w pionie jak i poziomie. Ramy są wyposażone w trwałe szkło akrylowe, które jest lżejsze i bardziej wytrzymałe niż prawdziwe szkło a mimo to posiada te same właściwości odblaskowe.


Jeśli macie dość monotonnych, bez wyrazu ścian to polecam stworzyć własną galerię  z PosterStore.  Znajdziecie tam szeroki wybór obrazów o przeróżnej tematyce z pośród której na pewno wybierzecie idealne odwzorowanie Waszej fantazji. Asortyment jaki oferują to również świetny pomysł na prezent, dzięki któremu Wasi najbliżsi również będą cieszyć się unikalnym wnętrzem. Grafiki są propozycją dla wszystkich, którzy cenią sobie dobry i nowoczesny design. Dla chętnych zmiany w swoich czterech ścianach mam kod rabatowy. Na hasło worldofwomen35  dostaniecie rabacik z 35% uspustem :)

 

Pozdrawiam

 


 

12 komentarzy:

  1. Piękne są te obrazy, lubię ten sklep Poster Store z plakatami :) czekałam właśnie na nową przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy musi stworzyć takie wnętrze, w którym będzie się czuł dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Super 🤩 chyba i ja się skusze na takie obrazy do mojego pokoiku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dekoracje, choć już bym chyba żadnego nowego nie zmieściła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne plakaty ma ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazy i plakaty cudownie podkreślają charakter wnętrza. I można pozbyć się problemu gołych ścian.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne plakaty :) Szkoda, że ja już nie mam miejsca na ścianach :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Plakaty to świetna ozdoba. Dobrze że jest ich aż tyle to można znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zamawiałam z Poster. Piękne plakaty wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będzie pustych ścian dzięki plakatom. Super są

    OdpowiedzUsuń
  11. W branży wykładzin we Wrocławiu dominują produkty wysokiej jakości, które łączą estetykę z funkcjonalnością. Dostępne są wykładziny odpowiadające nowoczesnym trendom w designie oraz te bardziej klasyczne, pasujące do tradycyjnych aranżacji. Konsumenci cenią sobie lokalne salony wykładzin za fachową obsługę, doradztwo w wyborze idealnego produktu oraz możliwość skorzystania z usług profesjonalnych montażystów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger