niedziela, 12 lipca 2020

Pielęgnacja twarzy z kosmetykami Dermena Hydraline




 Markę Dermena chyba większość z Was zna . Osobiście poznałam ją lata temu własnie dzięki kosmetykom do pielęgnacji włosów.  Firma posiada w swojej ofercie także produkty do pielęgnacji twarzy o których dzisiaj będzie wpis. Większość z Was pewnie żyje wyborami... ale jak już ogasną emocje kto i na kogo... to zapraszam na chwilkę relaxu z postem na temat kosmetyków, która zdecydowanie i szybką poprawią kondycję Twojej skóry!


Pierwszym z nich jest nawilżający krem ochronny na dzień. Krem jak i cała seria posiada schludne i czytelne opakowania. Krem posiada buteleczkę o pojemności 50 ml z dozownikiem, który łatwo i szybko aplikuje odpowiednią ilość kremu. Ma bogatą, ale stosunkową lekką formułę, dzięki czemu bardzo szybko wnika w głąb skóry doskonale ją nawilżając. Krem nie tylko chroni przed wysuszeniem czy szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi ale również posiada filtr SPF 10. Także jest idealny latem ale i nie tylko. Krem również stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Aktywnymi składnikami w nim są Molekuła Regen7, olejek bawełniany, alantoina, gliceryna, pantenol oraz emolienty. Cały ten zestaw pełni funkcję opatrunku chroniącego skórę przed nadmiernym odparowywaniem wody z głębszych warstw. Krem intensywnie i długotrwale nawilża, zmiejszając uczucie szorstkości i suchości. Skóra staje się mięciutka, bardziej elastyczna i cudownie wygładzona! Jest tak dobry, że został skradziony przez mojego faceta i tyle go widziano!



Nawilżające mleczko do demakijażu to rodzaj kosmetyku w mojej pielęgnacji, po który najmniej sięgam, zwłaszcza jeśli chodzi o lato. Dlaczego? A no bo w tym okresie nie używam zbytnio podkładów i mój makijaż jest mega lekki. Ale zawsze wieczorem używałam go razem z pozostałym duetem tej serii w celu lepszej regeneracji skóry. Mleczko mieści się w butelce o pojemności 200 ml. Konsystencja jego jest gęsta ale łatwo rozprowadza się na skórze. Na mój zacny makijaż wystarczy jeden "nasączony" wacik by pozbyć się pozostałości po eyelinerze czy rozświetlaczu. Kosmetyk jest delikatny, bardzo dobrze odświeża skórę i co najważniejsze dla mnie i nie pozostawia lepkiej warstwy... która w innych mleczkach wkurza mnie okropniście! To produkt prosty i skuteczny, który działa pozostawiając skórę złagodzoną i uspokojoną. Dalszy demakijaż oczywiście kończy się na użyciu wody i emulsji do mycia twarzy.



Kremowa emulsja do mycia twarzy nie tylko usuwa mi resztkę makijażu ale ogólnie przyjaźnimy się z nią każdego poranka! Niesamowicie delikatna konsystencja dobrze rozprowadza się na twarzy, usuwając z niej zanieczyszczenia powstające podczas całego dnia czy nocy. Butelka posiada świetny aplikator z pompką , który na szczęście się nie zacina. Emulsja jest dość rzadka i delikatna i podczas kontaktu z wodą bardzo słabo się pieni. Po umyciu twarz jest odświeżona, no wiadomo czysta ale i wyczuwalne jest przyjemne ukojenie. Cera nabiera blasku i elastyczności, nie jest podrażniona ani wysuszona. W produkcie nie znajdziemy slsó czy składników drażniących. Delikatne składniki myjące ładnie oczyszczają i zachowują naturalne pH skóry. W składzie można odnaleźć oczywiście Molekułę Regen7 ale również naturalny polisacharyd,  roślinną betainę, sól morską, mocznik, witaminę E jak również olejek bawełniany.



Pamiętajcie Kochani, że gama kosmetyków HYDRALINE to innowacyjna linia stworzona na bazie molekuły REGEN7, która w połączeniu z innymi aktywnymi składnikami znacząco poprawia stan i wygląd naszej suchej i odwodnionej skóry. Jeśli takową macie a chcecie dać jej ukojenie regenerację i wzmocnienie, zapobiegając utracie wody, to zachęcam to zakupu ;) Wierzę, że Wasza skóra Wam podziękuje za ten wybór ;)



Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie kremowa emulsja do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc nie słyszałam o tej marce, ale zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, markę Dermena kojarzę głównie za sprawą kosmetyków do włosów, używałam ich produktów przeciwko wypadaniu. Poza nimi niczego innego nie miałam, choć ta linia wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki z Dermeny, ale głównie używałam ich produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana spadłaś mi z nieba z tym postem! Ostatnio jestem kompletnie niezadowolona z moich produktów do demakijażu, uczulają mnie, podrażniają mnie. Muszę koniecznie wypróbować ten zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki w pompce! To jest idealne rozwiązanie, bardzo wydajne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić masę kosmetyku. To jest najlepsza forma dozownika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki, które mają pantenol w składzie mają zbawienny wpływ na moją skórę. Łagodzą podrażnienia i genialnie chłodzi w takie upały jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze próbować kosmetyków tej firmy, od zawsze korzystam z Ziaja :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o tej marki nie spotkałam w sklepach, natomiast zdążyłam już przeczytać kilka pozytywnych recenzji na jej temat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio głośno o tych produktach w internecie, aż chyba wypróbuje je na własnej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki są świetne i warto poczuć na swojej skórze ich moc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zastanawiam się nad zakupem produktów jednej linii. Może ta przypadnie i mi

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej ocenie warto skorzystać z usług www.zadbaneauto.pl - kompleksowo zadbałem o swój samochód.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe więc sprawdzę sama :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger