poniedziałek, 6 stycznia 2020

WELEDA Baby czyli ekologiczne kosmetyki dla najmłodszych z nagietkiem lekarskim



WELEDA BABY to w 100% certyfikowane produkty naturalne z nagietkiem organicznym do pielęgnacji dzieci i noworodków już od pierwszego dnia życia. Formuły są wolne od syntetycznych konserwantów, dodatków zapachowych, barwników oraz pochodnych olejów mineralnych. Łagodne receptury kosmetyków zostały przygotowane we współpracy z położnymi oraz przebadane dermatologicznie aby z czułością pielęgnować i chronić delikatną skórą- również najbardziej wrażliwą.


Szampon i mydło do mycia ciała jako pierwszy poszedł w użytkowanie. Wielofunkcyjny kosmetyk w codziennej kąpieli bardzo ułatwia sprawę. Kosmetyk jest łagodny dla skóry, włosów i przede wszystkim oczu- nie podrażnia ich i maluch spokojnie może pluskać się dalej. Kolejny plus to delikatny, przyjemny zapach nagietku. Jego aromat niesie się po całej łazience... przypominając polną łączkę z mnóstwem kwiatów. Łagodny ekstrakt z organicznego nagietka lekarskiego delikatnie oczyszcza skórę dziecka, ułatwia rozczesywanie niezbyt bujnej grzywy i dodatkowo doskonale nawilża skórę maluszka. Produkt o dziwo jest wydajny mimo korzystania z niego w szelaki sposób i daje mnóstwo piany, którą bardzo lubimy podczas kąpieli!!!


Kolejny kosmetyk z to krem do twarzy dla niemowląt i dzieci. Bardzo fajna forma kremu w tubce, jak dla mnie jedna z lepszych wersji, osobiście wolę te niż słoiczkowe. Sam krem ma w sobie właściwości łagodzące, odżywcze dla skóry suchej i wrażliwej. Jego lekka konsystencja szybko wnika w skórę, kojąc ją i pozostawiając aksamitnie miękką. Krem jest idealny na pozbycie się krostek na brodzie czy policzkach, z którymi często się zmagaliśmy. Ekstrakt z nagietka otula skórę twarzy dziecka płaszczem ochronnym a przyjazna dla niej lanolina i olejek z organicznych migdałów doskonale ją nawilżają. No i ten sam zapach... który czuć przez długi czas... Uwielbiamy go!!


Duet od WELEDA BABY sprawdził się u Nas fantastycznie! Bardzo dobre i bezpieczne kosmetyki, które spokojnie można stosować na skórę najmłodszych bez obaw, że wystąpią jakieś nieporządane niespodzianki. Skóra maluszka jest czyściutka, świeżutka, nawilżona i zabezpieczona a do tego tak wspaniale pachnąca. Jak dla mnie zapach tych kosmetyków idealnie wpasowuje się w ich przeznaczenie. Mamuśki serdecznie polecam kosmetyki WELEDA BABY Wam i Waszym małym serduszkom!



Pozdrawiam,



14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o takich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyczerpującą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieleda jest dość znaną firmą. Mam kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię kosmetyki z tej firmy :) Fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi jak coś dla mnie, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam te produkty, bardzo zadowolona z nich byłam, moje dziecko chyba też.

    OdpowiedzUsuń
  9. super kremy, stosuje nawet dzieciom i mają delikatną skórę

    OdpowiedzUsuń
  10. kremy bardzo ładnie pachną i nie zostawiają tłustych śladów

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej pory nie znałam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiecie co, ja dopiero jakby uczę się, co mogę, a czego nie mogę w kosmetyce i pielęgnacji ciała, ale dowiedziałam się na przykład, że służą mi takie http://womensbazaar.pl// kosmetyki naturalne. Dostałam próbki i dla mnie naprawdę są ok. Także ja jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger