piątek, 1 listopada 2019

Equilibra- pasta do zębów z aktywnym węglem



Kosmetyki z aktywnym węglem ostatnio podbijają rynek ale czy pasty do zębów też? Pasta od Equilibra którą używałam przez ostatnie tygodnie, zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego, nie znajdziemy w niej sacharyny, fluoru, SLS, alergenów ani parabenów. Jej zadaniem jest usunąć płytkę nazębną, pomaga chronić zęby przed ubytkami i kamieniem nazębnym. Działa antyseptycznie i odświeża oddech.


Pasta wbrew pozorom nie jest typowo czarna jak przypuszczałam. Jej kolor jest grafitowy, z przezroczystymi przebłyskami. Smak ma za to przyjemny, świeży, lekko mentolowy i długo utrzymuje swój posmak w ustach. Pasta zaraz po nałożeniu pieni się ale nie tak bardzo jak klasyczne a kolor "czarny" znika.


Oprócz węgla i mentolu zawarty w paście jest aloes, który ma działanie łagodzące oraz olejek z drzewa herbacianego, będący naturalnym anyseptykiem. Używanie pasty po pewnym czasie powoduje, że znika nadwrażliwość zębów oraz krwawienia. Kamień nazębny jak był tak pozostał na swoim miejscu. Za to dokładnie oczyszcza zęby z różnorodnych osadów, pomaga chronić szkliwo i delikatnie wybiela. Oczywiście nie jest to jakiś spektakularny efekt ale bądzmy szczerzy , że chcąc mieć ząbki niczym z Holywood, to trzeba wyzbyć się produktów barwiących, typu kawa, herbata i wtedy non-stop używać tylko past wybielających.



Pasta z węglem aktywnym od Equilibra  pozwala zachować biel na dłużej ale pod warunkiem, że będziecie ją stosować regularnie. Oczyszcza zęby, pomaga chronić szkliwo, nie podrażnia, pozostawia przyjemny odświeżający oddech. Plusem jest jej przyjazny skład, wygodne opakowanie i całkiem dobra wydajność. Działanie pasty oceniam jako bardzo dobre. Po ich umyciu czuję, że zęby są czyste, odświeżone jak również odczuwalne  jest rewelacyjne działanie łagodzące na krwawiące i wrażliwe dziąsła. Cena za opakowanie to 17 zł za 75 ml. 



Pozdrawiam,






13 komentarzy:

  1. Fajnie, że działa pozytywnie na dziąsła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że regularność stosowania to warunek konieczny przy każdej paście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ma marka ma w ofercie pastę do zębów. Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie dam jej szansę. Mam nadwrażliwość zębów, ale od około miesiąca stosuje pastę wybielającą. I cóż, wczoraj przy nitkowaniu, przeraziłam się na widok krwi... Potrzebuję czegoś, co jednocześnie wzmocni i wybieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja profilaktycznie biorę aktywny węgiel w tabletkach i powiem wam że działa na mój układ trawienny. Z chęcią zatem wypróbuje także pastę do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować. Krąży wiele pozytywnych opinii o węglu i mam nadzieję, że nie jest to chwilowy trend.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pasty z tej firmy, moje żeby potrzebują lepszych produktów

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że ma olejek w składzie, może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten produkt, ale u mnie lepiej sprawdziła się pasta do zębów forever bright https://forever-aloe.pl/forever-bright z zawartością aloesu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio całkiem sporo się o tym mówi, ale osobiście ciężko mi będzie się przekonać do takich wynalazków. Generalnie chyba zostanę przy tradycyjnych pastach do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zęby to Twoja wizytówka! Odkryj tajniki higieny jamy ustnej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger