poniedziałek, 17 czerwca 2019

Pachnąca kąpiel z żelami od Faberlic


Żeli pod prysznic u mnie nigdy dość. Służą nie tylko do mycia ciała ale również używam ich do rąk. Jedne z najszybciej znikających u mnie kosmetyków. Lubię sprawdzać nowości jak i wracać do swoich ulubionych. Dziś przychodzę z nowościami, mianowicie żelami od Faberlic, które służą również jako piana do kąpieli.Na swoje zamówienie nie czekałam długo. Dosłownie kilka dni i było już u mnie. 


Pierwszym z nich jest żel Riwiera Turecka. Piękny kolor lagunowej wody zachęcił mnie do tej opcji by poczuć się choć trochę w zakątku egzotyki. Zapach chłodny, morski z akcentem świeżej, letniej bryzy. Idealny na lato by popieścić ciało jak i nos. Żel ma bardzo dobre właściwości myjąco -oczyszczające. Pozostawia skórę pachnącą i miłą w dotyku.

 
Kolejny to Radosna Brazylia. Ta opcja zapachowa jest dla mnie troszkę dziwna. Kolorem i  zdjęciem pomarańczy spodziewałam się mega niespożytej energii, niestety zapach odbiega od moich wyobrażeń. Jest stonowany, słodkawy i szczerze ciężko do czegoś porównać. Konsystencja produktów jest żelowa, wydajna i dzięki dodatkowej funkcji możemy cieszyć się bardzo dużą ilością piany podczas relaxu w wannie.


Żele pod prysznic Faberlic, możecie zamówić tu KLIK. Są to fajne kosmetyki, wygodne w używaniu ale jeszcze byłoby piękniej gdyby butelki posiadały dozowniki. Oba doskonale oczyszczają ciało i sprawiają, że jest delikatna w dotyku. Ciało pięknie pachnie na długo po kąpieli, zwłaszcza po pierwszej wersji a skóra zyskuje piękny i zdrowy wygląd. Wspaniale odświeżają i pozostawiają uczucie komfortu na cały dzień. Aktualnie trwa promocja, gdzie możecie kupić taką 310 ml butlę za jedyne 6.90 zł. 



Pozdrawiam,



9 komentarzy:

  1. Dozowniki są bardzo przydatne. Też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie slodkie nie wiedzialam ze takie sa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wszędzie o nich słyszę, ale nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dozowniki w produktach to coś co sprawia, że przynajmniej ja jestem bardziej szczęśliwa używając danego produktu :) Żeli nie znam, ale koniecznie muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też gdy zobaczyłam obrazek pomarańczy, myślałam że będzie zapach podobny do pomarańczy, ewentualne do czegoś orzeźwiającego. Ale nie... Co do piany, to jej na prawdę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kąpiel w wannie rzadko sobie serwuje, ale jak już coś to trwa to bardzo długo
    https://krzemien.com.pl/news/propozycje-aranzacji-lazienki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger