sobota, 18 maja 2019

Fioletowa nieskończoność od Ibd


Dziś nie będzie recenzji, za to będzie dawno już przeze mnie nie pokazywany manicure. Przyznam się bez bicia, że ostatnie miesiące były dla mnie ciężkie w blogowaniu. Totalny brak czasu... Młody rośnie, potrzebuje więcej uwagi, tym bardziej przyszła wiosna, trzeba korzystać z pogody. Także więcej Nas nie ma niż jesteśmy a wieczorem... padamy! Dlatego dziś tak szybciutko.


Mianowicie chciałam Wam pokazać lakier marki Ibd. Jest to lakier hybrydowy w kolorze pięknym bo liliowym! Idealny na teraz jak i na potem. Świeży, wspaniale podkreśla opaleniznę dłoni i zastanawiam się dlaczego tak rzadko po niego sięgam. Może nie tyle co po lakier jak po taki kolor. Jeśli chodzi o markę produktu, to mam pewne zastrzeżenia. Otóż kolorystycznie i pigmentacją jest bosko ale ile warstw trzeba chlapnąć by taki efekt uzyskać, to już tak pięknie się nie robi. Otóż pazury które widzicie mają trzy warstwy i to takie dość pokazne. Jak widać dalej są prześwity i odbija się widoczny odrost płytki. Jestem strasznie zawiedziona, bo kolor jest przepiękny, ale myśl, że muszę aplikować nim aż 3 razy, troszkę mnie od Niego odsuwa.


Żeby jakoś zaradzić tym niedociągnięciom wpadłam na pomysł, by zmalować kilka różyczek, co by zatuszowały sprawę. No i sprawdziły się. Efekt końcowy jest już troszkę żywszy. No ale nie zmienia to faktu, że lakiery Ibd, troszkę jakościowo mnie zniechęciły do siebie. Człowiek i tak czasu nie ma a jak wyskrobie to na pewno nie na potrójne malowanie. Może kiedy życie mi się ureguluje to dam mu jeszcze jedną szansę. A Wy co sądzicie o takich lakierach? Kojarzycie markę Ibd?



Pozdrawiam,





27 komentarzy:

  1. Oj, to nie dla mnie. Nie lubię tak słabo kryjących lakierów. Ale kolor ma cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne paznokcie,nie mam fioletowych lakierów, kwiatek wyszedł ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie, jakoś nigdy mi nie wychodzi taki kwiatek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie akurat taki kolor średnio się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę marki. Kolor ładny, szkoda tylko, że trzeba się z tym lakierem tak kilkukrotnie paprać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem miłośniczką filoletu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie to wyszlo! Mega wyglada taki mani :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor i efekt piękny, ale 3 warstwy lakieru to za dużo jak dla mnie jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 warstwy to dla mnie max, ale kolor niezły ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie kojarzę. Paznokcie śliczne różyczki robią robotę! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. https://dietsforrwomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. choć kolor ładny, to jednak wolę lepsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne, bardzo podoba mi się ten kolor. Niedługo będę się wybierać na paznokcie, to zwrócę uwagę na ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  15. sama nie wiem, jakoś mnie te kolory nie przekonują ale co kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, bardzo mi się podobają takie paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger