sobota, 16 czerwca 2018

Midnight Jasmine Yankee Candle




Uwielbiam jaśmin! Nie ważne czy jest to świeczka, czy wosk, czy inny zapachowy gadżet. Akcent jaśminu np. w perfumach potrafi naprawdę wywrócić wszystko do góry kołami! Niby taki niepozorny ale ma swoją moc, swój urok i czar. Producenci na szczęście wiedzą po co sięgać, by dać się namówić i przepaść!  Midnight Jasmine to wosk z Yankee Candle, który proponuje Nam Goodies! Wosk z serii kwiatowej łączący zapach jaśminu, neroli, kwiatu mandarynki oraz wiciokrzewu ( czymkolwiek to jest).


Zapach już na sucho obiecuje niezłą imprezę. Bardzo intensywny, mocny prawdziwie jaśminowy! Wąchając mam wrażenie, że ta biała tartaletka to nic innego jak zmielone i ściśnięte płatki jaśminu! Tak piękny, tak realny, że wręcz nie da się przejść koło niego obojętnie! Bardzo szybko otula mieszkanie, zaznaczając swoją obecność! Bardzo świeży z lekką nutą kwaskowatości, być może to urok zacnej mandarynki lub neroli. Nie mniej jednak rządzi tu tak czy siak jaśmin, który nie daje się wyprzedzić nikomu innemu!


Fantastyczny zapach, intensywnie kwiatowy, do złudzenia jaśminowy. Mimo swojej mocy potrafi sprawić, że mogę się odprężyć, zrelaksować i poczuć się jak leżę plackiem na trawie, na wielkiej łące, w zębach źdzbło trawki a wkoło mnie ćwierkające ptaszki, bzykające pszczoły i zapach kwiatu... Midnight Jasmin to moje zaskoczenie, bardzo pozytywne, utrwalające się w pamięci i dzięki temu na liści mam jego wielki jaśminowy słój!

Cena: 9zł
Dostępność: Goodies



Pozdrawiam,




10 komentarzy:

  1. Jaśmin podobnie jak róża, w kosmetyce jest bardzo kontrowersyjnym zapachem :) Uwielbiam ładne zapachy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca mój zapach, ale wizualnie pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie takie zapachy niestety lubią nużyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten wosk, bardzo lubię ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. jaśmin to bardzo ładny zapach,choć nie wszystkim przypada do gustu. Ja bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie paliłam żadnych WOSKÓW - koniecznie muszę,to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśmin jest bardzo zajmującym zapachem...ciekawa kompozycja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach jaśminu więc i zapach tego wosku mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Yankee Candle, uwielbiam te zapachy, które są trwałe i ten świetny zapach, który unosi się po całym domu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger