wtorek, 1 grudnia 2015

Fiolet od Bluesky oraz złotko od Tifton!

Niedawno wróciłam z pracy, ledwo żyję, muszę jeszcze się spakować, bo jutro wyjeżdżam w delegację. Jednak postanowiłam napisać post, ale raczej będzie to post bardziej do oglądania niż do poczytania. Kolejne pazurki, tym razem w hybrydowej wersji z lakierami od Bluesky.
Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale normalnie nie dało rady uchwycić tego pięknego fioletu tak, byście widziały go wyraznie i dobitnie. Kiepski ze mnie fotograf, ale mam nadzieję, że mimo wszystko jakoś to ma ręce i nogi.










Do manicure hybrudowego użyłam lakieru Bluesky A17. Mroczny, tajemniczy z malutkimi drobinkami, głęboki fiolet oraz złotego topu z Tifton nr.E5. Zdjęcia robione były wieczorem z lampą i widać prześwity na pazurkach, mimo dwukrotnego malowania. Nie spodziewałam się takiego efektu ale na szczęście w dzień wyglądaja idelanie i bez żadnej skazy. . Mimo wszystko bardzo podoba mi się taki kolorek, jestem miłośniczką ciemnych odcieni na pazurkach, wyglądają wtedy tak sexy  i te złotko ;)

Lakiery od Bluesky możecie kupić klik  za jedyne 29.99 zł / 10ml.


Pozdrawiam,




11 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor typowo karnawałowy jak dla mnie! i te błyskotki! cudo! już wiem jaki kolor lakieru muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie złote akcenty na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor :) jak ty to robisz że lakier Ci nie tyka skórek? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że pazurki prezentują się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię fiolety :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki :) ja co prawda wolę hybrydki semilac, ale taki kolor może skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet piękny, nie podoba mi się trochę ten shimmer, wolę typowo kremowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger