czwartek, 17 września 2015

Czerwone maki od BornPrettyStore

Naklejki wodne chyba większość lakieromaniaczek zna. Ja je od niedawna praktykuję i powiem Wam, że coraz bardziej je lubię. Łatwa i szybka aplikacja, o dziwo naklejki nie zdzierają się i nie odpryskują. Kolorowe, różne wzorki, no istne szaleństwo a jak pazurki świetnie wyglądają. Sami zobaczcie ;)
 






Naklejki możecie kupić tu klik za jedyne 0.99$. Jak dla mnie prawie jak za darmo, tym bardziej, że można zrobić ze znajomymi wspólne zamówienie, wtedy przesyłka wychodzi tańsza ewentualnie jest darmowa ;) Sama osobiście chyba szepnę znajomym czy nie chcą się dołączyć, może zbiorowe zakupki na jesień, bo mam tyle na wish liście, że musowo muszę ją zrealizować.

Dla chętnych zakupów w BornPrettyStore  mam rabat 10% po wpisaniu w koszyku hasło "AGG10"



Pozdrawiam,


23 komentarze:

  1. Dają naprawdę świetny efekt :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki - jedne z moich ulubionych kwiatów polnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam mam takie cudowne z nimi wspomnienia z dzieciństwa ;)

      Usuń
  3. Faktycznie fajnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te trzy kolory wygladaja ze soba naprawde genialnie ;) sliczne paznokcie! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te maki na paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne:) Rewelacyjnie prezentują się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paznokcie. Zawsze podziałam naklejki wodne na paznokcie ale jakoś nigdy ich nie zrobiłam. Nie wiem sama czemu. Jednak teraz patrząc na twoje paznokietki stwierdzam, że będzie trzeba spróbować bo wygląda to naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger