środa, 9 kwietnia 2014

Jagodowa rozpusta!!!


Ostatnio się zaniedbałam, a raczej zaniedbałam moją cerę w kwestii maseczek. Na szczęście w porę mi się przypomniało i zaczynam miesiąć z maskami. Dzisiaj właśnie będzie o  jednej z wielu , które uwielbiam, wręcz kocham, dosłownie za wszystko.

Montagne Jeunesse, Very Berry Ultra Moisturising and Clean Face Masque - nawilżająca i oczyszczająca maseczka do twarzy.




Skład maseczki:


Do masek Montagne Jeunesse pajam miłością od pierwszego użycia, a było to jeszcze w Anglii. Tam pózniej kupywałam je hurtowo.  Od pięknych, innych , kolorowych opakowań, po kremowe konystencje, wspaniałe działanie a do tego ich szeroka gama zapachowa. Wszystkie zapaszki tych maseczek pachną do zjedzenia, soczyście i wybornie, że aż chce się je zjeść!




Tutaj akurat mamy wersję jagodowo - żurawinową. Fioletowa, perłowa i bardzo kremowa konsystencja o fenomenalnych zapachu jagód z cukrem, działa mega relaxująco na mnie!!! Niesttey żurawin tutaj mamy znikomy ślad, ale dla mnie to nawet w sam raz!!!
Po rozprowadzeniu fioletowej papki, czuję się mega śmiesznie i mam wrażenie , że jest tam gdzieś odrobina mięty, bo z leeka chłodzi przez jakieś 5 minut. Po upływie 15-20 minut, maseczka wysycha i robi się z niej skorupka, przez co utrudnia mimikę twarzy ;))


Po zmyciu twarzy letnią wodą od razu czuć jak fantastycznie działa na skórę. Very Berry wspaniale odżywia, napręża i łagodzi podrażnienia.
Plusem  jej jest zawartość soku z jagód i żurawiny.  Na dokładkę mamy  odżywczy olejek z pestek brzoskwini i kojący aloes, dodają cerze promiennego wyglądu i dokładnie oczyszczają. Ale to nie wszystko!!! W składzie znajdziemy też takie cacka jak Bentonit- naturalną glinkę,  wyciag z owoców maliny, ekstrakt z winogron oraz przeciwutleniacze, które zwalczją wolne rodniki i chronią naszą cerę przed starzeniem się. Owocowa saszetka pełna dobroci, czegóż chcieć więcej??

Jak dla mnie Montagne Jeuness są moim numerem 1 wśród maseczek. Fantastyczne działanie o bardzo szerokiej gamie i przede wszystkim bardzo ciekawym i dobrym składzie. Działanie maski widoczne jest juz po pierwszym użyciu, a jedno opakowanie starcza na 2 konkretne użycia! Kolejnym plusem jest też ich dostepność, bo można je nabyć w drogeriach, a bałam się , że będzie to kolejny cud- kosmetyk, który nie będzie łatwy w zasięgu moich rąk, a tu taka niespodzianka!!!

Cena: 5-6 zł
Dostępne: Tesco, inne drogerie,

Lubicie takie kolorowe, smakuśne maseczki?

Pozdrawiam,


MAGDA

19 komentarzy:

  1. Ona naprawdę wygląda jak taki jagodowy krem do tortu. Jak tylko na nią trafię na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dobrze to ujęłaś, jagodowy krem do tortó , aż mi ślinka pociekłą hehe ;)

      Usuń
  2. Jakbym nie przeczytała, ze to maska to bym to zjadła! :D
    musze kupić, bo uwielbiam jagody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na nią, jak się natknę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł brzmi niegrzecznie hihi, musze sie rozejrzeć za nią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ma kolorek :) a w PL można ją dostać? bo widzę cena nie nasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, no pewnie, znajdziesz je na bank w Tesco, ale w innych drogeriach też powinny by c ;)

      Usuń
  6. Ale kolorek fajny :) Widziałam je, wszystkie takie kolorwo-owocowe opakowania :) Może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że może się skuszę z czystej ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią bym ją sobie kupiła.
    Jej stosowanie to zapewne czysta przyjemność! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale mam ochotę się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te maseczki mam chyba trzy i niedługo też o nich będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje, i może moje dziecko w końcu nie bałoby się mamy w maseczce:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny kolorek ma ta maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor tej maseczki mnie powalił..;) wygląda bardzo zachęcająco..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ma kolor jak prawdzie jagodowe lody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam z tej firmy żadnej maseczki.. Muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadę do Tesco i kupię jakąś maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ich maska na dekolt jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger