wtorek, 11 czerwca 2013

Złota pomarańczka od Sleeka na mych polikach ;)

Hej,

Od czasu kiedy to zaczęłam używac do swojego makijażu różu i brązera do twarzy, tak teraz nie mogę sobie wyobrazic wyjścia bez jego użycia . Ostatnio stałam się też " przepadziwa" na wszelkie kosmetyki tego typu. Od kolorków delikatnych, letnich po te bardziej mieniące i ciemniejsze. Nie przejdę obojętnie obok różu, który mocno popieści me oko - MUSZĘ GO MIEĆ I TYLE ;)

A dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich, który jest idealny na lato i tak piękny, że aż brak słów. Jedyne co mnie smuci to fakt, że  moje zdjęcia nie oddają prawdziwego piękna, a jest on taki boski !!!

SLEEK Make Up Blush - Rose Gold - róż do policzków


Posiadam odcień Rose Gold - który jak dla mnie w niczym nie przypomina złotej róży. Jest to cudnie świeżo, złoto, opalona pomarańczka, która nadaje bardzo egzotyczny, delikatny i naturalny efekt.


 Pod katem nachylenia pięknie się mieni, jest bardzo dobrze napigmentowany, bardzo aksamitny, delikatny i bardzooo kremowy.



Róż nie pyli, nie tworzy plam, można nim ładnie kombinować od lżejszego do bardziej mieniącego się kolorku. Drobinki fantastycznie się mienią, choć myślałam, że będą za bardzo widoczne. Nic mylnego, ładny, delikatny, opalony odcień fenomenalnie współgra z opaloną cerą jak i z jaśniejszą.


 Tu niestety za zdjęciu próbowałam wszelkich sił, by wychwycić jak najwięcej z Rose Gold , ale światło nie pozwoliło mi na to niestety ;(


 Tu natomiast widać jak pięknie się mieni, jak opalizuje kolorem i nadaje ładnej poświaty.



Od dawna się na niego czaiłam i w końcu jest mój. Uwielbiam go za kolor, efekt, chyba za wszystko ;)
Ja akurat mam tester, ale oryginalne opakowanie posiada lusterko i wizualnie jest bardziej eleganckie i w sam raz do torebki.
Jak mi się skończy, choć na razie to się nie zapowiada, bo jest tak wydajny, to ponownie go zakupię ;)

Cena: 21.50 zł /

Kupić możecie tu alledrogeria.pl

Moim zdaniem za tę cenę naprawdę warto wypróbować, bo jest to produkt dobrej jakości, gama kolorystyczna jest szeroka, więc jest też i w czym wybierać.

Fanpage sklepu  : klik

A Wy Kochani miałyście już któryś z róży od Sleeka? 

Buziaczki

MAGDA


26 komentarzy:

  1. kolor dla mnie za ciemny, ale na Tobie prezentuje się fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko się wydaje taki ciemny w rzeczywistości jest delikatniejszy ;)

      Usuń
  2. Śliczny odcień i niesamowicie prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny odcień, ale dla mnie zbyt intensywny, natomiast Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło spowodowało,że wyląda na intensywny, choć wcale tak nie jest ;)

      Usuń
  4. Jeśli jest tak wspaniały jak paletki Sleek, to muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Ci go polecam, tym bardziej jak uwielbiasz paletki Sleeka. Róż jest rónie fantastyczny ;)

      Usuń
  5. efekt świetny:) bardzo lubię takie kolory:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ;) Już lecę do Ciebie polukać ;)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo dobrze ciekawie się prezentuje na policzku

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny! mam Pomegranate i jest cudowny! chętnie zamieniłabym wszystkie róże na Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam Pomegranate, ale zdecydowanie wolę ten ;)

      Usuń
  8. Łał, pięknie się mieni na zdjęciu na rączce :] Już sobie wyobrażam jaki musi być na żywo :] Ja też kiedyś nie widziałam potrzeby używać np. bronzera, a teraz nie ma wyjścia z domu bez niego :) Ale to dopiero, kiedy nauczyłam się go nakładać, wtedy zobaczyłam ile taki drobiazg daje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny róż, pięknie się błyszczy, ja już znalazłam swój ulubiony a nawet dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudny jest:) ja niestety nie uzywam różów bo mam cerę naczynkową i róże strasznie uwydatniają popękane naczynka nawet jeśli nałożę tonę podkładu:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor piękny i pięknie się prezentuje na Tobie, ale dla mnie za dużo połysku. Na ostatnim zdjęciu wydaje się trochę opalizować?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale się mieni. Na pewno w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger