czwartek, 21 lutego 2013

Zapowiedz nowej współpracy!!!

Cześć Kochani,

Przychodzę dzisiaj do Was z zapowiedzią mojej nowej współpracy z internetowym sklepem z kosmetykami naturalnymi JM Spa&Wellness Kosmetyki .

Jest to sklep, który oferuje bogaty , naturalny asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych SPA & WELLNESS.






W paczce przyjdzie do mnie moje zamówienie ( które jest jednorazowym warunkiem współpracy) wraz z kosmetykiem do testów. Przez kolejnych 6 miesięcy wybrane blogerki będą otrzymywać po 3 kosmetyki do testów już bez konieczności robienia zakupu, chyba,że będziemy miały taką ochotę, to czemu nie ;)
 Tak więc , teraz grzecznie czekam na przesyłkę.a potem testy, testy, testy ....

Ja już się nie mogę doczekać ;))

A Was zapraszam do odwiedzenia strony sklepu http://www.pl-uroda.pl/

oraz Fanpage http://www.facebook.com/spakosmetyki

Buziaki,

                                                 MAGDA

10 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Sama już sie nie mogę doczekać ;)

      Usuń
  2. Gratuluje współpracy na taką paczuszkę też bym czekała z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ja dzisiaj właśnie też pisałam o tej współpracy bo także udało mi się zakwalifikowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna współpraca:) Gratuluję i czekam na recenzje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)))
    hmm nie znam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również podjęłam tę współpracę :) dzisiaj otrzymałam przesyłkę i jestem bardzo zadowolona i już rozpoczęłam testy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, może też się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger