piątek, 4 stycznia 2013

Lato wróć ;)

Cześć kochani,

Dzisiaj niestety nie będzie żadnej recenzji ponieważ dopadła mnie grypa.....znowu ;( Nie mam siły, wszystko mnie boli i zaraz wskakuję pod ciepły koc bo czuję w kościach, że szybko mi nie odpuści.

Dlatego wstawiam kilka fotek mojego makijażu, który zrobiłam już jakiś czas temu. Więc akurat jest okazja by Wam go pokazać.










Do makijażu użyłam:


- baza Virtual,
- korektor Maybelline Super Stay 24h
- paletka Sleek Sunset ( odcień pomarańczowy)
- cień Flormar nr 101
- cień Paese nr. 650
- czarny eyeliner pen Essence
- maskara N.Y.C .


A teraz zmykam się kurować.. ech.. mam już dość niby zimy nie ma a człowiek chory ;(

Pozdrawiam,

                                 MAGDA

25 komentarzy:

  1. fantastycznie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny :) Powiesz coś więcej o palecie Sleek? Zbieram się do jej kupna, ale jakoś nie jestem przekonana czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie i ten fiolet w załamaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź. Ceny na allegro są kuszące, więc muszę w najbliższym czasie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Jak kupisz daj znać, jak Ci się sprawuje ;)Na pewno będziesz zadowolona ;)

      Usuń
    2. Dzięki za informację :)

      Usuń
  5. Bardzo odważny ale i tak mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sleek i paese, makijaz musi byc fajny ;D tylko ta baza, uzywalam jej i byla po prostu okropna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest najlepszej jakości, ale mam to staram się jej używać.A w planach muszę sobie kupić inną, może z HEAN?

      Usuń
  7. Śliczny makijaż, mnie za to jakieś przeziębienie łapie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne połączenia kolorów:) a ten fiolet zabójczy jest:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości ten fiolet wpada bardziej w ciemny róż ;)

      Usuń
  9. ale się wiosennie zrobiło :)
    ja też chora :/ kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorowy, aż miło popatrzeć, ja wolę brązy bo w nich czuję się najlepiej;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjna kreska na powiece.
    Bardzo wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już tęsknie za latem.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny makijaż, bardzo odważny, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, jakie kolorowe wariacje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger