poniedziałek, 12 listopada 2012

BioGarden i jego suplementy

Cześć Kochani,

Dzisiaj od poniedziałku mam drzwi otwarte, bo co chwila kurier albo listonosz puka ;) Co otrzymałam w  paczkach to pochwalę się w następnym poście.
A dziś napiszę kilka słów o suplemencie diety, który dostałam dzięki uprzejmości fimry  http://www.biogarden.pl/


CeraNOVA z algami 30+







 Działanie:
- opóźnia procesy starzenia się skóry
- stymuluje produkcję kolagenu
- wspomaga procesy odnowy skóry
- dostarcza skórze składniki odżywcze
  
 Zastosowanie:
- utrata elastyczności skóry
- zmarszczki
- osłabiona kondycja skóry
 



 Skład
1 tabletka zawiera:
  • Spirulina 260,0 mg
  • Likopen 5,0 mg
  • Witamina C 25,0 mg






CeraNOVA z bratkiem




Działanie:
- przyspiesza przemianę materii,
- działa antyoksydacyjnie (wymiata wolne rodniki),
- opóźnia procesy starzenia się skóry,
- wpływa na procesy oczyszczania organizmu,

Zastosowanie:

- problemy skórne,
- trądzik,
- łojotok


Skład dla 1 tabletki
Ziele bratka - 150 mg
Cynk - 5 mg - 33,3% RDA
Witamina C - 30 mg - 50% RDA
Witamina B1 - 0,41 mg - 29,3% RDA
Witamina B2 - 0,47 mg - 29,5% RDA
Witamina B6 - 0,46 mg - 23,4% RDA
Witamina B12 - 0,5 mcg - 50% RDA
Kwas foliowy - 67,8 mcg 34,4% RDA
Witamina PP - 4,06 mg - 25,4% RDA
RDA
dzienne zalecane spożycie



 MOJA OPINIA:

No i w tym przypadku muszę stwierdzić smutny fakt, że specyfiki dają zaskakująco marne efekty. Stosowałam  je  przez cały czas w trakcie wypadania włosów i nie widzę większych efektów by  utrata ich się zminimalizowała, to samo jest ze skórą twarzy. Jaka była taka i została. Za to na moje i tak dość mocne paznokcie podziałał całkiem dobrze. Mniej się łamą i nie rozdwajają.

 Preparat CeraNova z algami 30+ - suplement diety stworzony na bazie spiruliny, likopenu i witaminy C. Preparat uzupełnia dietę w składniki poprawiające jędrność skóry. Jego składniki zostały dobrane tak, aby opóźnić proces starzenia się skóry. No i mimo, że mam 28 lat, bardzo spodobał mi się ten suplemencik ;) Spirulina, która dla mnie jest ciekawostką, bardzo przypadła mi do gustu. Skład ciekawy, mały i konkretny.  Myślę, że przy dłuższym stosowaniu byłabym bardziej zadowolona niż teraz.

   No ale  natomiast  CeraNova bardziej wskazana jest do problemów skórnych, których ja jako tako nie mam, więc może dlatego też brak widocznych skutków.
 Poza tym takie suplementy trzeba przyjmować minimum 3 miesiące, by można było coś więcej zauważyć. Więc też nie oczekujmy  achów i ochów po stosowaniu raptem jednego opakowania.

Obydwa opakowania mieszczą  tableteczki o posmaku delikatnie ziołowym, co mi nie przeszkadzało. Kolorowe kartoniki, przyjemne dla oka.

Cena: 

CeraNova z algami 30+ - od 25 zł
CeraNova z bratkiem -  nawet od 15 zł

Dostepność: apteki internetowe

Więcej informacji na temat tych i innych suplementów diety możecie poczytać na stronie producenta: http://biogarden.pl/index.htm



A czy Wam Kochani pomogły algi lub bratki?? Dzielcie się opiniami ;)

Buziaczki,

                           MAGDA

8 komentarzy:

  1. ja jeszcze trochę, jeszcze chwila, bo to nie mój przedział wiekowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, po jednym opakowaniu ciezko ocenic ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że żadna rewelacja, jedynie tymi algami mogłabym się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dają marne efekty :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także nigdy nie miałam takich suplementów i w sumie nie wiem czym one do końća są. Moje właściwe zestawy za każdym razem kupuję w aptece internetowej https://apteline.pl/ i wiem, że są sprawdzone gdyż już nie raz je stosowałam. Zresztą każdy z nas lubi i używa czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger