sobota, 20 października 2012

Bell i jego turkusowe przestworza

Cześć Kochani ;)

Niedawno kupiłam sobie lakier do paznokci ( wydarzenie roku hihi ), co mnie podkusiło nie mam pojęcia, gdyż nie jestem posiadaczką wielkiej ilości lakierów.
Posiadam kilka w swojej kolekcji , no ale blogowanie robi swoje ;)
Tak też przedstawiam :

Bell Glam WEAR- NR.512








 Moja opinia:

Lakier bardzo dobrze  rozprowadza się na płytce.Dodatkowo lakier nie odpryskiwał z paznokci, a jedynie ścierały się końcówki. Kolor lakieru jak jest odcieniem ciepłym, typowo na słoneczne dni. Wystarczą dwie warstwy, aby paznokcie były idealnie pokryte. Do tego konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta, więc bardzo łatwo się nakłada na paznokcie. Lakier nie zostawia smug ani zacieków, nie zauważyłam też żadnych prześwitów. Pędzelek wygodny, kształtem- standardowy. Schnie w miarę szybko, nakładałam go wieczorem i eureka nie mam odcisków poduszki na paznokciach więc jest dobrze ;)


Dostępność: wszelkie drogerie
Cena: ok. 9-13 zł
Pojemność: 10 ml



Kurcze coraz bardziej się rozkręcam, dzięki Wam kochani ;**

A teraz uciekam na przygotowania do ostatniego w tym roku Grillowania ;))
A Wy jak spędzacie weekend?

Buziaki

                                  MAGDA

10 komentarzy:

  1. Ten leciutki błękit boski! ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam lakier z tej serii i również uważam, że świetnie kryje i idealnie się rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) nie znam... kolorek w sumie taki jak lubię
    rozkręcasz się aż ja nie nadążam wszystkiego u Ciebie czytać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochana, to nic straconego ;)
      Ja natomiast czaję się na Twoje posty jak dzik w kartoflach ;)

      Usuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger