piątek, 7 września 2012

Isana - woda brzozowa

Nie wiem jaku Wam za oknem ale u mnie to ziąb,pochmurno,że aż nie chce się wierzyć,że jjuż jest po wakacjach ;((
Znowu zaczną się deszcze, deszcze i jeszcze raz deszcze  brrrrr ;((

Dziś przedstawiam Wam wodę brzozową, którą kupiłam do pięlęgnacjii włośów.

ISANA -woda brzozowa



 Skład:
Aqua, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerin, Betula Alba Leaf Extract, Betula Alba Juice, Alcohol Denat., Sodium Benzoate, Panthenol, Parfum, Potassium Sorbate, Citric Acid, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 19140


Plusy:
 
- cena bo ok 6-7 zł
- pojemnośc aż 500ml - sporooo
- dostępność - w każdym Rossmaniku
- jest  bardzooo wydajna
- nie obciąża włosów, nie są już takie oklapnięte
- fryzurka lepiej się ukłąda i dłużej utrzymuje ;)
- bardzo odświeża włosy,
- włosy są głądkie i miłe w dotyku,
- włosy mniej się przetłuszczają

- fajny ziołowy zapaszek,
- zapach na włosach jest niewyczuwalny, ulatnia się



Minusy:


- opakowanie- masakryczna butla z dużym otworem, przez co dużo wody się wylewa ;(
- w składzie zawiera alkohol,


Ogólnie polecam wodę z Isany, choć szału nie robi. Za  tak małe pieniążki, efekty, które daje, są warte zakupu ;)Jest to tylko woda z provitamina b5,  usuwajaca lupiez, okażająca skóę głowy i pomagajaca przy wypadaniu wlosow, - tego ostatniego nie zauważyłam, a szkoda  bo włosy lecą mi jak nie  wiem co ;( Ale warto;) Polecam!!


Na koniec pokażę Wam masełko, które kupiłam w UK za uwaga- 1 funta ;)))



Etykieta nie mówi, że będzie czynić cuda (i nawet nie spodziewałam się, że tak będzie), ale mówi,  za to, że  nawilża skórę. I to jest dokładnie to, co robi. Mam normalnie suchą skórę i produkt ten czuje się świetniemoja skórą. Jest miękkia i głaciusia.
 Masło ma sprawdzone składniki z Cosmetic Ingredients Dictionary i oprócz małej ilości perfum, produkt jest całkowicie bezpieczny i nie drażniący.

Myślę, że to
naprawdę dobre masełko. Uwielbiam go, zapach ma boski, mocno kakaowy i słodki, a na skórze zostaję na długoo długo ;)



Post napisany, czas teraz na śniadanko i kaweczkę i to mocną ;)))

Pozdrawiam,
                        Magda

14 komentarzy:

  1. mam tą wodę ale drugi raz jej już nie kupię, mnie ona nie powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą wodę, na początku jeszcze ją lubiłam, ale teraz przy drugiej butli już coraz mniej.
    Muszę poszukać wody brzozowej z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie szukam innej brzozówki ;) ale moje apteki jakoś ubogie śa w tego typu kosmetyki ;(

      Usuń
  3. W UK są świetne kosmetyki po bardzo niskiej cenie.. Ależ Ci zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbuję kiedyś tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za 1 funta, niezle :) zapraszam do siebie potrzebuje porady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sprawdzałam jeszcze wody brzozowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to masełko musi być świetne! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko za funta by mi pasowalo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masełko wygląda na doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego z Isany nie znałam :P
    mm masełko ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  11. DO WIDY BRZOZOWAJ SIE NIE PRZEKONAM,A MASEŁKA STRASZNIE ZAZDROSZCZE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie kupiłam tą wode brzozową zobaczymy jak u mnie sie sprawdzi :) zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger