poniedziałek, 9 lipca 2012

Regenerujący żel do ciała SILOR + B

Jakiś czas temu od sklepu www.Sklep.Ateraz.pl  dostałam do przetestowania żel do ciała na bazie krzemu organicznego.








Od Producenta :

Krzem organiczny posiada doskonałe właściwości regenerujące, odżywiające przeciwbólowe oraz odmładzające. Wspomagają usuwanie substancji toksycznych z komórek, różnych zmian skórnych, rozstępów czy blizn. Ponadto krzem jest konieczny do produkcji kolagenu odpowiedzialnego za młody wygląd skóry więc preparaty SILOR mogą być stosowane dla każdego rodzaju skóry a w szczególności dla skóry starzejącej się. Innowacyjna preparatu Silor jest oparta na bazie krzemu organicznego, dotąd wykorzystywanego w kosmetologii w bardzo ograniczonym zasięgu.

Żel Silor+B
Dzięki zastosowaniu krzemu organicznego, który posiada właściwości regenerujące , przeciwbólowe oraz odmładzające żel do ciała SILOR+B jest niezbędnym środkiem pielęgnacji każdego typu skóry. SILOR+B wygładza i regeneruje skórę , poprawia jej jędrność. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, działa wspomagająco przy leczeniu alergii, trądziku. Posiada właściwości endodermiczne czyli jest bardzo łatwo absorbowany przez skórę, dzięki temu wnika w głębsze jej partie i regeneruje ją od wewnątrz, likwidując oznaki starzenia. Działa przeciwzapalnie.

MOJA OPINIA:

Przyznam że wiązałąm wielkie nadzieje z tym produktem i nie zawiódł mnie na tyle by się do niego porządnie zrazić. Żel posiada bezparwną i bezzapachową, dość wodnistą konsytencję. Opakowanie, całkiem zgrabne i estetyczne a dodatkowym plusem jest popmka, która ułatwia Nam całą aplikację ;)
Co do działania, pierwsze co zauważyłam to miękkość skóry już po pierwszym użyciu. Jest tak przyjemna w dotyku i tak mięciutka, że aż miło się ją dotyka ;)) Ppo dłuższym stosowaniu partie ud i brzucha znacznie się polepszyły.Niedawno Wam pisałam ,że schudłam prawie 7kg i skóra delikatnie mi sflaczała. Właśnie wsmarowując ten żel w miejsca pozbawione elastyczności, już inaczej wyglądają niż kilka tygodni temu. Efekt nie zwala nóg, bo to nie cud kosmetyk, ale naprawde godny polecenia. Używałam go też na szyję i dekolt i skóra tu też stałą się bardziej sprężysta, bardziej nawilżona i bardziej zbita w całość. Jedynym minusem jest tu aplikacja- musicie uważać, bo wystarczy tylko malusia kropelka  na całkiem sporą część ciała. Jeśli przesadzicie,żel okropniście się roluje! Wtedy trzeba zgarniać niestety nadmiar kosmetyku. Wydajność jest rewelacyjna, stosuję go codziennie od ponad 3 tygodni a nawet połowy nie zużyłam. Fantastyczna spprawa ;))
Ogólnie jestem na TAK, żel sprawdził się, poprawił mój stan skóry z czego jestem zadowolona. Tym bardziej,że jest to kosmetyk bez parabenów, co napewno uszczęśliwi też niektóre z Was ;)

Cena : 36 zł - 200ml

Kupić go możecie w tym sklepie www.Sklep.Ateraz.pl

Możecie tam nabyć bardzo ciekawą i szeroką gamę tychże kosmetyków, które wizualnie robią spore wrażenie, mam i nadzieję,że działąniem też.

Od dziś przez 7 dni ważny jest jeszcze kupon rabatowy 5% zniżki, który możecie otrzymać przy składaniu zamówienia wpisując : glob


Zapraszam też na odwiedzanie Fanpagu www.facebook.pl/ateraz

Buziaki,

MAGDA

11 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że krzem ma takie własciwości;) dzięki za takie profesjonalne recenzje;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA NO I JA TEŻ NIE WIEDZIAŁAM, ŻE SĄ TAKIE KOSMETYKI Z TAK CIEKAWYMI WŁAWSCIWOŚCIAMI ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że jest bezzapachowy:( Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dostałam ten żel niedawno, na początku myślałam, że to jest żel pod prysznic haha ;D dobrze, że jest wydajny, bo ja zawsze myślę, że jak coś ma 200ml to szybko się zużyje ;) a jak wystarczy trochę aplikować to mi starczy na dłużej :) dzięki za recenzję, wiem czego się spodziewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skusze na ten żel bo po swoim odchudzaniu pewnie też będę mieć taki problem :(


    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja testuję własnie ten żel..i faktycznie strasznie się roluje :<

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, żel wzbudził moje zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie dziś pierwszy raz go użyłam i się przeraziłam jak wysechł i zaczął złazić niczym skóra z węża - masakra jakaś. Jutro spróbuję nałożyć mniej, bo może rzeczywiście to jest problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Nie znam tej firmy. Zapraszam do mnie na rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger