czwartek, 23 lutego 2012

SOCZYŚCIE

Hello Chicas ;)

Jak zapewne wszyscy widzą dziś mamy pogodę typowo angielską- deszcz deszcz i wiatr na deser ;(((
Żeby trochę sobie humor poprawić postanowiłam, że dzisiejszy post będzie na pomarańczowo, a to za sprawą dwóch kosmetyków ;)))

                                                REVLON contra MUA

Pierwsza rzecz to kredka do oczu firmy MUA






                                             Kolor- Bright Orange


MUA - Make Up Academy - to angielska firma sprzedająca kosmetyki, które cieszą się coraz większym powodzeniem. Znależć je możemy w Superdrugu,  gdzie wszystkie cacka tej firmy kosztują  tylko 1funt.

Gama kolorystyczna tych kredek jest przeogromna - kolorki spotkać można od jasnych po ciemne, od jaskrawo-egzotycznych po stonowane, od matowych do perłowych. No i właśnie na pierwszy ogień wziełam sama jedą z bardziej wyrazistych.

Jest to kolor Bright Orange- bardzo fajny ciepły kolorek, sama kredka jest miękka i łatwo się rozciera. Trzyma sie dość długo i nie zauważyłam by rozmazywała mi sie na powiece. Jak widać na zdjęciu kolor na skórze jest identyczny jak w kredce. Idealnie sprawdza się na fantazyjnych i letnich makijażach, choć nie tylko ;))

W zamknięciu kredki mamy też wbudowaną temperówkę, co Nam kobietom myślę że ułatwia sprawę w użytkowaniu jej ;)) Idealnie sprawdza się w podróży, temperuje bez zarzutu i  dzięki temu mamy ją zawsze odpowiednio naostrzoną ;))

Jak to bywa w większości kosmetyków produkowanych za granicą- minusem jest dostępność. Czasem mogą pojawiać się na allegro ale to trzeba mieć szczęście żeby natrafić.

        *******************************************************************
           Drugą rzeczą jest lakier do paznokci REVLON





                                                       Kolor 920 Make Mine Mango



Zacznę od opakowania, które zawiera aż 14,7 ml. lakieru w całkiem wygodnej buteleczce.

Pędzel- długi za co plus,ale jak dla mnie za wąski, mógłby być troszkę szerszy, byłoby łatwiej aplikować. No ale cóż, nie można mieć wszystkiego.

Trwałość- średnia, po 2-3 dniach lakier na końcówkach zaczyna się ścierać.

Kolor- ładny połysk i intensywna barwa. Kolor w butelce równy kolorowi na paznokciu, ale niestety trzeba go nakładać aż 3 razy, bo po 2 widoczne są smugi - ale nie zniechęca mnie to wcale ;))

Schnięcie- bez zarzutu, szybko jak na lakier do paznokci mimo  3 warstw  ;))

Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z moich zdobyczy.  Mam nadzieję, że Wam się spodobały ;))

Pzdrawiam,
Magda

2 komentarze:

  1. bardzo łądny kolorek na paznokciach:)
    Lubie czerwienie;)
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA U MNIE W PEPCO BYŁY TE LAKIERY PO 9,99ZŁ TERAZ ŻAŁUJĘ ,ŻE SIĘ NIE SKUSIŁAM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger