środa, 21 grudnia 2011

Perfumki ;)

Dzisiejszy post może zaczne od tego,że mam strasznego bzika na punkcie perfum.Moi znajomi,mówią,że to choroba, ależ jaka piękna i pachnąca ;))
  A więc oto dziś zgarnęłam dwa cudeńka ;))

JESUS DEL POZO-IN BLACK

Chodziłam,chodziłam aż uchodziłam ;)
Zacznę może od buteleczki, która jest bardzo ciekawa, przyciaga wzrok,tworzy nowoczesny look na toaletce,przynajmniej na mojej ;)) Czarna kuleczka, która skrywa w sobie coś mrocznego ...
Zapach : słodki,lukrowy,nietuzinkowy. Dla wielu osób jest on ciężki ale w miarę rozprzestrzenienia sie zapachu, staję się bogatą nutą, kusi, uwodzi, nie daje o sobie zapomnieć. Idealny na zimowe wieczory i nadchodzące chłodne dni. Trwałość powalająca  i cena, za którą dałam jedyne 89 zł. za 100 ml. cudownego roztworu ;)))

Nuta głowy - czarna wisnia,
Nuta serca - czarna lilia z brzoskwinią,

Następnym szaleństewem jest :FLORA BY GUCCI


Ten piekny zestaw aż krzyczał do mnie, żebym go kupiła no i długo się nie zastanawiałam nad decyzją ;)
Od samego patrzenia czułam, że mam wypieki na policzkach.Do domu pędziłam na złamanie karku, by móc usiąść wygodnie i popatrzeć jak prezentują się w mojej kolekcji ;)
A więc Gucci Flora - juz po samej nazwie możemy się domysleć, że zapach związany jest z kwiatami. Na początku wydawał mi się nudny, mało wyczuwalny i zbyt dziewczęcy ale z czasem przekonał mnie swoją rześkością.Jest delikatny, tworzy cudowną słodką otoczkę.Czuć piękne rozwijające się kwiatuszki które wprawia Nas w wiosenno-letni poranek. Trwałość oceniam na dobrą,ponieważ przetestowałam juz o wiele trwalsze perfumki,ale te też są godne uwagi ;)
Buteleczka bardzo elegancka, kobieca no i ważne jest też to, że w zestawie mamy dodatkowo żel i balsam perfumowany do ciała. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie dodatki, wprawiaja mnie w pewien stan zachwytu, który utrzymuje sie dość długo - czyli do natępnego zakupu ;)))

Nuty głowy - cytrusy, peonia,
Nuty serca - róża, osmathus,
Nuty bazy - paczula,drzewo sandałowe,

A Wy co sądzicie o tych perfumkach?
Pozdrawiam ;)) Magda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My women's world , Blogger