wtorek, 20 listopada 2012

BioDermic - Maska Aloesowa- recenzja

Cześć dziewczynki,

Jak Wam mija dzień?? Bo mi masakrycznie, pomimo 3 mocnych kaw, dalej spać mi się chce. Mam wrażenie,że nie byłoby dla mnie żadną przeszkodą usnąc na stojąco - taki mam dzień - fatalny!

Recenzja dzisiejszego kosmetyku pochodzi od firmy BioDermic , i testowała ją moja maminka, która mi je zgarnęła i ot tyle je widziałam ;)

MASKA ALOESOWA - twarz i szyja








Opinia Mamuśki:

Jest to maska w postaci tkaniny, która jest bardzo nasączona owym aloesowym serum. Już same trzymanie w ręku sprawia,że ciężkość maski można już wyczuć. Nadmiar "lubrykantu" delikatnie spowodował trudności w rozłożeniu rogów maseczki równo na twarz.. Po nałożeniu i spokojnym 15 minutowym relaxie, mogę stwierdzić,że pomimo mojego wieku i mojej bardzo suchej skóry w końcu odczułam ulgę. 
Maska doskonale wręcz perfekcyjnie nawilża każdy kawałeczek skóry na mojej twarzy. Jest bardziej odżywiona, wygładzona , rozjaśniona i nabrała promiennego wyglądu.
Szyja i twarz pozostają miękkie, delikatne w dotyku..Skóra w końcu jest porządnie zregenerowana, dotknięta wspaniałym aloesem, który zdziałam wspaniały efekt na moje twarzy.

Maseczka jest o tyle wygodna, gdyż nie musimy jej ani rozrabiać ani wyciskać, po prostu wyjmujemy z folii zabezpieczającej i nakładamy prosto na twarz. Nie ściąga się z twarzy, mocno przywarta to skóry trzyma się całe 15 minut.

Koloru jest białego, jak również serum, którym jest nasączona. Zapach delikatny.

Cena: 17.99 zł
Dostępność: BioDermic


Razem z mamuśką szczerze polecamy, choć ja niestety nie miała okazji wypróbować. Ale widzę ,że maminka happy to i ja też ;)


A firmie BioDermic dziękuję za udostępnienie mi kosmetyków do testów.


Pozdrawiam,

MAGDA

8 komentarzy:

  1. nie widziałam tego, ale chętnie postraszyłabym męża;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jedna z tych fajnych maseczek których jeszcze nie testowałam :) ciekawa jestem ...cena wysoka ale chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszłam teraz w takie maseczki-gotowce, ta też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, takiej maseczki to jeszcze nie miałam:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne wyciecia na oczy i nos:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jakąś specjalną okazje można sobie kupić taką maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń