sobota, 22 września 2012

BioDermic - serum intensywnie liftingujące oraz krem do szyi i dekoltu - recenzja

Witajcie!!!

Dzisiaj szybciutko ale niezbyt króciutko, ponieważ czas nagli, kuchnia czeka aż się chyba sama ogarnie ;)))
Gotowanko, sprzątanko mnie jeszcze czeka,ale w między czasie kawusia i nowy pościk ;)
Przedstawię Wam 2 kosmetyki z firmy  BioDermic , które są warte uwagi a jeden z nich skradł me serce ;;)
Ale do rzeczy :



BioDermic Serum Intensywnie Liftingujące z Ekstraktem z Kawioru





Plusy:

- nawilża,
- rozjaśnia przebarwienia,
- rozświetla skórę i przywraca jej świeży wygląd,
- łagodzi podrażnienia,
- efektownie wygładza i nawilża,
- delikatnie napina i ujędrnia skórę,
- nie zatyka porów,
- skóra jest aksamitna w dotyku,
- dobrze spisuje się pod makijażem ,
- praktyczne opakowanie,
- łatwa aplikacja,
- przyjemny zapach 
- ze względu na liczne właściwości ochronne i łagodzące polecany jest także do cery naczynkowej




Minusy:
- mało wydajny
- konsystencja za rzadka, lejąca się,
- cena ciut za wysoka bo ok 51 zł na stronie producenta


 
KREM DO SZYI I DEKOLTU Z EKSTRAKTEM Z PEREŁ






Plusy:

- ujędrnia,
- napina,
- czuję,że skóra na szyi i dekolcie jest mocno odżywiona
- moje " kresko- załamania" na dekolcie zmniejszyły swą widoczność,
- milusia w dotyku,
- estetyczne opakowanie,
- łatwa aplikacja,
- przyjemny zapach,
- bardzo wydajny,


 Minusy:

 - brak



Ogólnie serum bardzo spodobało się mnie jak i mojej skórze. Mimo jego ciut wadliwej konsystencji, napewno kiedyś skuszę się na ponowny zakup jego, bo naprawdę działa rewelacyjnie. Do tego składniki, zawarte w tej serii, są mega odżywcze i specjalnie dobrane do konkretnej pielęgnacji naszej skóry.
Natomiast perłowy krem do szyi i dekoltu jest moim nr.1.  Jestem bardzo zadowolona i dziękuję marce
 BioDermic za możliwość testowania ich, bo dzięki temu znalazłam swój ideał ;)
A Was moje drogie Panie zapraszam do odwiedzenia sklepu BioDermic  
Tam znajdziecię szeroką ofertę kosmetyków, które może tak jak i u mnie  sprawdzą się i będą Waszym nr.1


Buziaczki,

                            MAGDA

10 komentarzy:

  1. Ja do szyi i dekoldu używam przeważnie tego kremu, co do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm krem do dekoltu normalnie pod niebiosa zachwaliłaś :) super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA tam swój dekolt smaruję balsamem do ciała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety swój zaniedbałam i teraz muszę używać specjalnych kosmetyków ;)

      Usuń
  4. Do dekoltu używam balsamu ;)
    w ogóle to świetnego bloga prowadzisz, bardzo praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, naprawdę rzetelnie robisz recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, pierwszy raz słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak na razie nie potrzebuję takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń